miercuri, 9 iunie 2010

9 iunie 2010

Si totusi ma intrebam eu,ce e moda? De ce nebunia asta de a fi mereu in pas cu moda,de a fi la curent cu ultimele noutati in materie de fashion? Moda in general se refera la stilul vestimentar,dar presupune mult mai mult decat a arunca pe tine niste haine.Sunt intregi tinute create, gandite si studiate pentru un rezultat fabulos. Pentru unii e ceva neinteresant,pentru altii e ceva prea complicat sa isi bata capul cu asa ceva iar pentru altii e chiar o obsesie.Personal,imi place sa fiu la curent cu ce se poarta dar totusi am stilul meu,cum zice prietena mea"mai deosebit". :)) Imi place sa fac fel de fel de combinatii.Asa ca m-am gandit in prag de examen sa imi fac un blog in care sa impartasesc sfaturi,idei si bineinteles accept si sfaturi si pareri inapoi. Tin sa mentionez de la inceput ca sunt pareri proprii,sfaturi proprii ale mele,deci nimic 100% cuvant de lege.(ca si asa mai nou incepe sa isi puna amprenta pe mine dreptul) :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu