sâmbătă, 26 iunie 2010

Rochiile maxi

Si oficial sa terminat sesiunea..de fapt s-a terminat de o saptamana,dar am intrat direct in programu de relaxare...Si oficial sunt in anul 2 fara a experimenta macar odata sentimentul unei restante :)) dar lasa,e timp din plin in anul urmator. Asadar e varaaaaaa si vacanta...mai putin prima parte,vara intarzie sa apara,daca nu am stii ca suntem in iunie..aproape iulie am zice ca e toamna. Inclusiv starea mea de spirit aluneca in melancolia tomnatica.Dar incerc sa imi mentin spiritu in speranta ca doar doar or aparea si zilele cu soare! Asadar..despre ce sa vorbesc eu azi?? Incep cu faptul ca ador rochiile lungi,ca sunt foarte in,orice fel de rochii in general,dar in special cele lungi.Partea buna e ca iti ascund micile defecte in functie de modelul ales.Nu mai trebuie decât să-ţi găseşti modelul potrivit. Exista unul pentru fiecare silueta, dar trebuie sa tii cont de cateva mici detalii. Daca esti mai plinuta,nu alege rochii foarte largi dar nici foarte pe corp.Ideea e sa fie undeva la mijloc.Daca ai o talie nu foarte fina, foloseste o curea lata, pe care o vei prinde pe cea mai subtire zona a trunchiului. Cat despre culori, ti se potrivesc cele inchise – negru, bleumarin, verde inchis. OUT:rochiile maxi purtate cu balerini.Renunta la ei,in favoarea sandalelor,in special cele de gladiator,dar merg orice fel de sandale, fie cu platforma,cu toc, fie fara. Rochia maxi trebuie sa cada exact pana in pamant, la nivelul calcaielor. NU pana la glezne ! Daca esti mica de inaltime si toate iti vin prea lungi,alege sandalele cu talpa ortopedica in locul celor cu talpa joasa. Am atasat niste modele de rochii dragute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu