marți, 15 iunie 2010

Sesiunea dauneaza grav sanatatii !!!

Si acum pe bune! Multe cafele,mult stres,memo plus,multa ciocolata sa retinem mai bine si multe nopti nedormite! Cam la asta ne gandim cand rostim cuvantul sesiune! Si eu ca si majoritatea studentilor nu prea am invatat cine stie ce din timpul anului asa ca toate s-au adunat in mama sesiune! Incepi sa te panichezi,sa te agiti cand realizezi ca mai ai 3 zile inainte de examen si mai ai 400 de pagini de invatat! Iti faci 10 cafele sa stai treaza si te culci la ora 4 dimineata (cu toate ca eu nici in sesiune nu ratez somnu de frumusete si cam dorm ca nesimtita de la 12,1 la 10:))). Iti faci o mancare repezita acolo care nu e prea bogata in proteine sau vitamine,ci important e sa se faca repede! Acum,nu ca as invata eu toata ziua,dar macar sa am constiinta impacata,sau mai bine zis falsa impresie ca as fi invatat.In realitate 70% din timpul alocat pentru invatat il pierd cu fel de fel de lucruri,ia sa mai intru 5 min pe mail sa vada daca am primit ceva noutati de la colegi,daca tot am aprins calculatorul hai si putin pe mess,ia sa o sun pe prietena mea sa vad cum sta cu invatatu` si vorbim vreo ora,sau pur si simplu pic pe ganduri,imi vin tot felul de idei ma gandesc la tot felul de chestii dupa care ma trezesc din visare si realizez k e gata ziua mai cata. Deja cand se face ora 11 ma gandesc..deh ce sa mai invat,e tarziu nu ma pot concentra la ora asta degeaba invat.Mai bine ma pun sa dorm de acum si ma trezesc dimineata mai devreme.Si inchid cartiile,deschid tv putin inainte de somn,asa de relaxare,si ma prinde un Jon & Kate + 8 si adorm pe la 1.Dimineata la fel,aceeasi problema,ma trezesc pe la 10.Si ziua decurge la fel. In ultima zi,atunci e atunci,poate deabia atunci constientizez si eu ca maine am examen,si iar bag 10 cafele,macar noaptea asta sa nu dorm sa apuc sa invat ceva. Si acum ma simt cam rau,ma doare capul si am o permanenta senzatie de ameteala toata ziua. Din FERICIRE duminica se incheie chinul,am ultimul examen,daca nu cumva ma trezesc cu vreo restanta si iar incepe...

Un comentariu:

  1. Prin liceu mai traiam si eu momentele astea si e incredibil cu ce usurinta te apuci de cu totul alte lucruri, numai ca sa inveti nu:

    Descoperi ca trebuie sa aranjezi hainele din dulapul in care oricum nu mai facusesi curat de 2 ani de zile ; vrei sa-ti verific mail-ul doar pt 5 minute si te trezesti peste cateva ore ca esti pe varful muntelui escaladand :)))

    Daca e stresul prea mare, intotdeauna exista facultatea la Resita :D

    RăspundețiȘtergere