marți, 13 iulie 2010

Back again

Chiar azi ma gandeam ce o sa scriu pe blog si ma gandeam cum o sa critic si o sa imi descarc nervii pe niste sandale.Sandalele alea cu o bareta hidoasa care parca iti taie piciorul,la care nu am gasit nici macar o pereche frumoasa,toate par hidoase si ieftine. Si ma gandeam eu cum o sa scriu despre asta,si dupaia ma gandeam k poate unele persoane o sa se simta jignite de ceea ce scriu aici.Si am decis sa o las mai moale,dar INCA O DATA SPECIFIC CA PE ACEST SITE SCRIU PARERI PROPRII,SCRIU CEEA CE VAD SI NU IMI PLACE,SAU CEEA CE MI-AR PLACE SA VAD PE TOATE FETELE PASIONATE DE MODA. Deci e parerea mea proprie,de aia se si numeste ROXISH FASHION,ceva de genu moda mea.Deci cui nu ii place SA NU-L CITEASCA si sa lase pe fetele interesate sa citeasca.Anyway,o sa atasez niste poze sa vedeti de ce sandale vorbesc.Sunt singurele poze pe care le-am gasit dar e suficient ca sa va faceti o idee despre ce vorbesc. De genu asta vorbeam,cu bareta asta lata care parca iti taie picioru,si absolut toate modelele mi se pare ca arata exagerat de ieftine. Nu am nimic impotriva celor gladiator,cele care au mai multe barete care urca pe picior,sunt foarte frumoase si chiar exista muuuuuuuuulte variante de incaltari de la cizmele de vara la sandalele fara toc,deci aveti de unde alege si pt toate fashionistele....incercati sa va feriti pe cat posibil de ele.Pana atunci toate bune,sa aveti o zi kt mai fashion!! :* P.S: Mai atasez o poza,astea sunt absolut superbeeeeeeeeeeeee,le ador!!!! Pacat ca sunt numai 420 euro :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu