sâmbătă, 3 iulie 2010

La mare, la soare...cu celulita la bronzare :|

So,sunt la mare,toate bune si frumoase,cald,apa curata...pana ridic privirile in stanga si in dreapta...si vad ..de fapt nu mai reusesc sa vad nici o fata fara celulita sau vergeturi.E groaaaaznic !! Nu stiu,probabil o sa ajungem si noi ca americanii..ne indreptam spre obezitate. Anyway,ideea e ca voiam sa va prezint niste costume de baie..INTREGI. Sunt perfecte pt cele mai plinute dintre noi,care avem mici imperfectiuni si e mult mai indicat sa incercam sa le mascam decat sa ni le expunem! Si nu doar de asta,dar eu sunt mare fana a tot ceea ce mai deosebit.Adica nu imi place sa fac ce face toata lumea..si majoritatea fetelor poarta costume de baie in 2 piese,cel putin in orasul meu nu am vazut pana acum nici una cu dres intreg. Asa ca eu mi-am achizitionat unul intreg,il am de ceva timp,si imi place la nebunie! Costumele de baie intregi se prezinta intr-o mare varietate de forme,deci nu aveti scuza ca nu gasiti unu frumos.Sunt multe modele,cu tot felul de forme pe abdomen,in multe nuante.Asa ca puneti manuta si cautati sa va mai schimbati vesnicul dres in 2 piese si optati pentru unul intreg,va va face si mai subtiri in talie si pe langa asta,da o nota de eleganta si rafinament !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu