marți, 13 iulie 2010

Cizmele albe tricotate personalizate

Ok,cum am mai zis nu sunt genu care sa isi cumpere lucruri comune,pe care le detine jumate de tara,dar am facut o exceptie,si mi-am cumparat CIZMELE ALBE TRICOTATE:O!!! Stiti voi,alea albe pe care la are toata lumea,acum am vazut ca sunt pe mai toate culorile,albastru,roz,roz cu flori etc etc etc. DAAAAAAAAAAAAAAR,exista un dar,nu le-am lasat asa,simple comune.Asa ca pentru toate fetele care vor sa le personalizeze sa fie mai diferite,am venit cu un mic truc.Am aplicat flori pe ele,ca si asa se poarta florile. Mi-am achizitionat flori negre si un roz piersica,si arata foarte bine. Florile le gasiti cam la toate magazinele de accesorii in principiu,sunt dotate la spate cu un ac de siguranta si o agrafa. Si puteti sa va luati cat mai multe culori,sa le schimbati la fiecare tinuta.Cu fiecare tinuta diferita personalizati si cizmulitele. Puteti sa le puneti toate pe o cizma,sau jumate jumate,depinde de ocazie.O sa va postez si niste poze cu cizmulitele mele si florile pe care mi le-am luat eu,in poza sunt puse toate pe o cizma,dar de obicei port o floare neagra si una roz pe o cizma,si pe cealalta doar una neagra. Sa aveti o seara placuta :-H

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu